Розширена гарантiя


Гарантія

Протягом 14 календарних днів підлягають заміні шини, які не були в експлуатації або якщо під час шиномонтажу був виявлений явний брак заводу-виробника (гума не балансується, при накачуванні з'являються явні дефекти).

 Споживач має право протягом  14 календарних днів з моменту  покупки  обміняти або  повернути товар в якого товарний вигляд збережений і яки не був в експлуатації (товар має первинний вигляд, немає слідів зношеності, немає подряпин, відколів або потертостей.
Присутня повна комплектація і ціла упаковка, всі ярлики і наклейки з маркування збережені). Обов'язковою умовою є наявність товарного чека (товарної/транспортної накладної, касового чека) на шини. У разі відсутності таких шин на складі, продавець має право повернути оплачену споживачу суму.

В обов'язковому порядку перевірте комплектування вашого замовлення перед тим, як забирати товар на складі або у кур'єра (відповідність замовленої моделі, кількість, сезонність шин і т.д.). При купівлі дисків перевірте ширину, діаметр, разболтовку, колір, виліт. Також перевіряйте наявність кріплення (гайки, болти і проставочні кільця), якщо вони передбачені в комплекті з дисками.

Всі скарги по невірному комплектуванню або будь-якої іншої невідповідності вашого замовлення приймаються до придбання (отримання) товару від кур'єра або отримання на складі транспортної компанії. При цьому вантаж повинен бути ретельно оглянутий при отриманні.

Якщо при огляді вантажу були виявлені дефекти або невідповідності, необхідно оформити відмову від вантажу із зазначенням причини відмови.

Ми залишаємо за собою право не розглядати звернення та претензії, у випадках, коли дефекти, пошкодження і не відповідності, що не відносяться до гарантійних, виявлені після того, як вантаж був забраний у кур'єра або з відділення транспортної компанії.

Перш ніж одягати шину/диск, уважно перевірте типорозмір, а також відсутність видимих пошкоджень і дефектів.

Перед тим як встановлювати диск на автомобіль, обов'язково необхідно приміряти один диск на ступицю. Якщо ви переконалися, що диск підходить по параметрам і не заважає деталям гальмівної системи та підвісці, тоді можна встановлювати колесо на автомобіль.
 

 

Увага!!! Якщо шина/диск була встановлена на автомобіль, то незалежно від пробігу, заміна шини можлива в разі визнання того факту, що дефект виник з вини заводу-виробника. Це можливо тільки після дослідження шини/диска незалежною експертизою.

 

Умови розширеної гарантії:

  Гарантія на проколи, порізи, здуття поширюються на шини усіх торгових марок придбаних та встановлених в Шинному Центрі “GARAZH”, м. Київ, вул. Лугова12 (далі ШЦ “GARAZH”), в кількості від 2(двох) штук.

  •  Участь у програмі гарантії, що має на увазі відвідування ШЦ “GARAZH”, м. Київ, вул. Лугова 12, для безкоштовної перевірки стану гарантійних шин з обов”язковим внесенням відмітки у шинний паспорт.
  • Обов’язкова перевірка коліс на наявність дисбалансу, через 1000 км.(одну тисячу) пробігу після встановлення на автомобіль, далі кожні 5000 км.(п’ять тисяч) за регламентом,  вказаному у шинному паспорті.*
  • У разі, якщо шини купуються в кількості 2 шт., вони не повинні бути встановлені на різні осі автомобіля.
  • Встановлення шин необхідно проводити тільки в  ШЦ “GARAZH”, м. Киев, ул.Луговая 12.
  • Термін дії гарантії – 12 (дванадцять) місяців від дати покупки.
  • Гарантія починає діяти з моменту установки і першої відмітки у шинному паспорті, в ШЦ “GARAZH”.

 

При дотриманні даних умов гарантії, ШЦ “GARAZH” зобов'язується виконати безкоштовний ремонт шин  у разі виявлення в процесі експлуатації будь-якого пошкодження, включаючи порізи, проколи, розриви і здуття на боковинах. У разі неможливості проведення ремонту, проводиться допомога в придбанні аналогічної шини, за відсутності можливості придбання такої 1-ї або 2-х шин  ШЦ “GARAZH” - здійснює підбір схожих варіантів.

 

 Гарантійний ремонт не здiйснюється у випадках:

 

  1.  Несвоєчасної сезонної зміни шин: зимовий - в період не раніше 1 жовтня, але не пізніше 31 березня; літній - в період не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня;
  2. Якщо залишкова мінімальна глибина протектора шин становить менше 4 мм;
  3. Нерівномірного зносу протектора, радіального або осьового биття шини;
  4.  Наявності дефектів: злам каркаса, розрив, осипання, оплавлення внутрішнього герметизуючого шару, що утворився в результаті експлуатації шин із заниженим тиском і (або) експлуатація шини після повної втрати тиску, навіть якщо втрата тиску була викликана механічним пошкодженням шини;
  5.  Пошкоджень, викликаних неправильним зберіганням, або отриманих в результаті впливу паливно-мастильних матеріалів, хімікатів, вогню;
  6.  Ушкоджень, отриманих в результаті монтажу / демонтажу, ремонту шини поза ШЦ “GARAZH”, або дисбалансу колеса;
  7.  Ушкоджень, отриманих в результаті ДТП, елементами кузова або підвіски автомобіля;
  8. Ушкоджень, отриманих в результаті стихійного лиха (повені, землетруси, урагану);
  9. Пошкоджень, викликаних застосуванням дисків невідповідного розміру або дисків з дефектами;
  10.  Пошкоджень умисного характеру - акти вандалізму з боку покупця, третіх осіб. Дій правоохоронних органів, спрямованих на примусову зупинку транспортного засобу;
  11.  Невідповідності дійсності даних, зазначених у гарантійному талоні;
  12. Невідповідності розміру шин, індексу навантаження і індексу швидкості, які рекомендовані для даного автомобіля.

 

   У випадку звернення споживача з гарантійним випадком, ШЦ “GARAZH ” залишає за собою право перевірити якість товару щодо якого виник спір протягом чотирнадцяти днів. У разі наявності Товару, вимога споживача, яку підприємством визнано такою, що підлягає задоволенню задовольняється негайно, а у разі відсутності товару підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача у двомісячний строк неможливо,споживач вправі на свій вибір пред'явити Підприємству інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" № 1023-XII від 12.05.1991.