ГАРАНТІЯ

Гарантия

 

​На сайті інтернет-магазину "Garazh.UA" представлені тільки сертифіковані товари високої якості відомих світових брендів, на які надаємо гарантію, яка поширюється на виявлений брак виробництва.

Перед тим, як забирати товар на складі (точці видачі) або у кур’єра, обов’язково перевірте Ваше замовлення на відповідність комплектації, моделі, кількості, сезонності, параметрів шин чи дисків.

При замовленні дисків, перед встановленням їх на Ваше авто, обов'язково потрібно приміряти один диск на ступицю і тільки коли Ви переконалися, що диск підходить, не заважає ходовій частині авто, гальмівній системі, можна встановлювати колесо на автомобіль.  

Обов'язково необхідно візуально перевірити відсутність будь-яких пошкоджень, дефектів, подряпин, потертостей перед тим, як встановлювати шину/диск.

У випадку, якщо під час огляду товару при його отриманні було виявлено дефекти або розбіжності з замовленням, необхідно оформити відмову від отримання товару або зателефонувати менеджеру за номером телефону, вказаному на сайті на сторінці «Контакти».

Ви можете обміняти шини, які не були в експлуатації або у випадку виявлення явного дефекту заводу-виробника (резина не балансується, явні дефекти при накачуванні шин) протягом 14 календарних днів, згідно вимог Законодавства України.

Клієнт має право на обмін шин або дисків, якщо вони не були введені в експлуатацію (вони не встановлювалися на диски\автомобіль)  і їх товарний вигляд збережено, упаковка не пошкоджена, зокрема всі маркування і заводські наліпки, товар не має подряпин, пошкоджень, потертостей. При собі потрібно мати товарний чек (накладну, фіскальний чек) на шини. У випадку, якщо шин немає в наявності на складі, продавець має право повернути клієнту кошти за товар. Якщо товар повертається з будь-якої причини, крім виробничого дефекту, то витрати з транспортування бере на себе покупець.

Усі скарги з приводу невірної комплектації або іншій невідповідності Вашого замовлення приймаються до придбання (отримання) товару на точці видачі, від кур'єра або отримання на складі транспортної компанії.

Товар, який не підійшов за параметрами, але має сліди експлуатації (сліди від покришок, шиномонтажного обладнання, балансування і подряпини) до поверненню та обміну не приймаються.

Якщо дефекти, пошкодження або невідповідності, що не відносяться до гарантійних, були виявлені після того, як клієнт забрав замовлення з точки видачі, у кур’єра або з відділення Нової Пошти, інтернет-магазин "Garazh.UA" залишає за собою право не розглядати звернення та претензії.

Увага!!! Якщо шина/диск була встановлена на автомобіль, незалежно від пробігу, заміна шини можлива у разі визнання того факту, що дефект виник з вини заводу-виробника. Це можливо лише після дослідження шини/диску заводом-виробником.

При видимих дефектах під час первинного огляду (у разі виявлення дефекту з вини заводу-виробника проводиться експертиза товару) покупець повинен звернутися із заявкою на повернення або обмін шини/диска за вказаними телефонами на сторінці  «Контакти». В окремих випадках проводиться експертиза товару*

*Автошину та диск на експертизу надає та оплачує клієнт.

 

Претензії не приймаються у таких випадках:

  • Якщо типорозмір шини не відповідає стандартній комплектації, встановленій заводом-виробником, а також якщо експлуатація шини здійснювалася з порушенням рекомендацій заводу-виробника;
  • Якщо шини пошкоджені через вплив природних факторів, неправильний монтаж, демонтаж, несправність технічного стану транспортного засобу, поріз, неправильний ремонт шин;
  • Якщо були спроби самостійного додавання ламелей, канавок або отворів під шипи, а також зміна цілісності дисків механічними способами;
  • Якщо були перевищені максимально допустимі індекси швидкості і навантаження;
  • Якщо було недотримання правил зберігання;